Tuesday, March 31, 2009

CENDOL TERBAIK!!!

Kat tepi jalan jer cendol nih...

1st time aku ngan Dikin makan kat sini...

Nahh Selain cendol, (cendol pulut, kacang merah dsb)
Lazatt beb!!!


Selalunya cendol sering dikaitkan dengan hingus Dikin hahaha.Tapi tu cerita lama.Ape yang aku nak tulis kat entri nih pasal cendol kat area taman nih.Aku rasa ramai comrade kita dah tahu pasal kewujudan cendol nih.Tapi disebabkan semuanya berjawatan (termasuk lah aku) memang xde masa lah nak merasa cendol nih.

Xpe lain kali ada mase kita g woii lepak makan cendol nih hehe...

(Coming next : Galeri pic penamaan calon Bukit Gantang)

6 comments:

  1. dulu...dalam 20tahun yg lalu kat taman melur..ada macha jual cendol naik motor.itu terbaik..

    -Black-
    No.4, Jalan Melur 19,
    Taman Melur, Ampang
    68000 Crew

    ReplyDelete
  2. Uikk Black...Black dela Harun ke tuh???

    Cool

    ReplyDelete
  3. yupp....apa kabar?
    harun tgh sakit kat umah.kena stroke.
    maybe aku kena balik melur jap nih...takut tak sempat tgk muka org tua..
    anyway...sapa nih>?

    -Black-

    ReplyDelete
  4. Nih Amri da...Salah sorg admin kat blog nih.

    Oh yeke...err...Sori2 black. Moga2 Pak Harun sembuh...

    ReplyDelete
  5. amri...hahahah..
    dah tak lukis kartun dah?
    bagus ah belia2 melurism..
    nanti aku balik...aku beli botol shisha...leh kena sambil lepak2 kat hasma tomyam..

    ReplyDelete
  6. tumpang tanye, bole bagi koordinate maps tak utk lokasi cendol ni. Teringin gak wa nk layan..

    ReplyDelete