Friday, March 13, 2009

PENCERAHAN, IDEA REVOLUSIONER DI PERAK

Yeahh!!!Isham is our mentor
Hishamuddin Rais Feb 25, 09 11:55am
Zaman Gelap adalah era golongan agamawan bersekongkol rapat dengan tuan-tuan tanah dan kaum feudal. Rompakan dan kejahatan kaum feudal telah "dihalalkan" oleh agamawan.

Fatwa demi fatwa dikeluarkan oleh para agamawan untuk memastikan tuan tanah dan kaum feudal sentiasa menang.

Hasilnya dua kumpulan ini berkenduri-kendara dalam kemewahan hidup. Tanah, hasil pertanian, ternakan malah anak isteri kaum tani yang dirampok oleh kaum feudal semua dihalalkan oleh agamawan.

Dalam masa yang sama, tenaga kerja kaum tani selalu diperah secara percuma untuk menambahkan lagi kekayaan kaum feudal dan kaum agamawan.Sampai ke suatu ketika kejelekan kaum agamawan telah menjadi lawak bodoh - jika kita lihat dalam konteks hari ini. Fatwa telah dikeluarkan - sesiapa yang melakukan kesalahan, mereka pasti akan menerima balasan dan dimasukkan ke neraka.(Selanjutnya)

tamanmelurbarrios said :
Yeahh idea2 yg dipaparkan melalui artikel dari Pak Isham benar2 memberi inspirasi dalam membudayakan pemikiran2 baru buat anak2 muda dewasa ini.

Tahniah kat Pak Isham sbb dah jadi jutawan da.2 juta pengunjung tak smpai satu tahun.Memang hits dan lebih radikal menjadikan comrade2 melurbarrios nih lebih ketagih dan terus ketagih membaca penulisan2 beliau.Hahaha...

No comments:

Post a Comment