Wednesday, March 18, 2009

DISCOVERY STAGE!!! KES ORGANIZER KAKI KENCING


Okeh...Bab nih aku memang nak bising.Tak sangka di era 2008 yg serba canggih dan ekonomi tgh meleset nih.Masih ada lagi organizer2 melayu (atau inikah kot yang dipanggil ulat Indie) mengambil kesempatan di atas kemeriahan scene2 indiependent di Malaysia.Betul aniaya nih...

Perkara nih pon da disiarkan kat myspace official SKY dan diberitahu sendiri oleh gitarisnya Rizal (homm awok2 gak-ed) Maaf sbb aku langsung tak tahu pasal mende sbb lama tak lepak ngan bebudak SKY.

"SKY menjuarai kategori Best Indie/Newsound @ Discovery Stage band competition anjuran Nightwish Communication,C18 Bangsar KL (2 Ogos'08). Malangnya semua band yang terlibat telah ditipu oleh pihak penganjur. Kesal dengan sikap penganjur yang tidak bertanggungjawab, SKY teruskan semangat (Chaiyok!!) dengan jemputan2 persembahan di sekitar kelab2, hotel2 dan majlis2. Tidak dilupakan juga rancangan television seperti ‘Backup band’ REEF gameshow 1..2..Jus..@ntv7 (7 Ogos'08) juga gig2 seperti RANtAi Merdeka Art Event @ Jaya One, Petaling Jaya (31 Ogos'08). Seterusnya SKY bermain di Moto GP @ Sepang International Circuit, Sepang (19 Okt '08). " (Selanjutnya)

Haha sial gile lah organizer tuh.Suka2 dia je bawak lari duit pertandingan.Isu nih selalu berlaku akibat sikap tak berhati-hati kita dalam membuat deal.Tapi tak jugak.kalau dah nasib kita nak kena tipu.Kena tipu gak beb.(Mungkinkah perangai sebegini yang UMNO selalu terapkan tuk generasi kita) Hahaha!!!

So buat Discovery Stage.Ada peluang, kita akan cari lu ke lubang cacing!!!

Tunggu pendedahan terbaru yang disiarkan melalu temubual berkenanan dengan isu ini melalui En Rizal.Wait2...

Note : Niat aku ialah ingin menyedarkan scenister2 bahawa jangan tertipu dengan organizer2 bangsat penipu dan pembelit.Semua band lak tuh dia leh tipu.Gampang!!!

No comments:

Post a Comment